Memphis Graceland - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Aad Hemert - WaarBenJij.nu Memphis Graceland - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Aad Hemert - WaarBenJij.nu

Memphis Graceland

Door: Adrian

Blijf op de hoogte en volg Aad

23 December 2015 | Verenigde Staten, Memphis

Vanmorgen wakker gemaakt door een enorme regenbui.
Vanaf mijn jeugd staat er 1 ding op mijn verlanglijstje, ooit Graceland bezoeken!
Vandaag was die dag aangebroken. Alles staat vandaag in het teken van Elvis Presley. Jolanda en Roan gaan niet mee dus sta ik na het ontbijt met mijn rugzakkie bij de ticketbalie. Ik neem de vip pas. Dan mag ik overal in :-). Videocamera's mogen niet mee, ik moet m daar in een locker doen. Als ik er 50 cent in gooi zit de locker op slot, zo goed dat ik de sleutel er niet meer uitkrijg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Memphis

Aad

Actief sinds 31 Jan. 2016
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 4368

Voorgaande reizen:

15 December 2016 - 03 Januari 2016

Florida Nashville Memphis New Orleans

Landen bezocht: