Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Aad Hemert - WaarBenJij.nu Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Aad Hemert - WaarBenJij.nu

Fort Myers

Door: Adrian

Blijf op de hoogte en volg Aad

30 December 2015 | Verenigde Staten, Fort Myers

Vandaag echt uitgeslapen 9:30 kwamen wij eruit.
Op het programma staat Fort Myers beach.
Als we erheen rijden komen we eerst nog langs het hippie dorpje, we gaan daar eerst een bakkie doen. Als ik uitstap zie ik dat er een kikkertje binnen bij de uitstapdeur van mijn auto zit. Ik wil m oppakken en dat laat hij toe, ik gooi wat water over hem heen en ook dat laat hij toe...... Logisch wat hij blijkt al dood te zijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Myers

Aad

Actief sinds 31 Jan. 2016
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 4375

Voorgaande reizen:

15 December 2016 - 03 Januari 2016

Florida Nashville Memphis New Orleans

Landen bezocht: