Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Aad Hemert - WaarBenJij.nu Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Aad Hemert - WaarBenJij.nu

Miami

Door: Adrian

Blijf op de hoogte en volg Aad

02 Januari 2016 | Verenigde Staten, Miami

Voor $ 80.- extra mogen we de kamer houden tot 18:00 uur.
Duur maar we vliegen om 22:00 uur dus om hier va 11 uur nog 11 uur rond te tollen lijkt ons niets.

We hebben het super gehad hier
Trots op mijn meissie die hierdoor 5000 kilometertjes heeft gereden tijdens deze vakantie.

USA, het land waar iedereen op de fiets een helm op moet maar niet als ze op een motor rijden.

USA, het land waar je onder de 40 jaar je ID moet tonen als je een biertje besteld, en dat op het strand alleen mag opdrinken met een zakje er omheen,
maar waar je onder de 40 wel zonder problemen een 9mm kan aanschaffen in de gunstore.

USA, het land waar kinderen op 16 jarige leeftijd rond mogen rijden in een V8 Ford F350, maar waar Ed Helms zijn dames-bh die hij aanheeft in de film Hangover wordt afgeschermd met een zwarte balk.

USA, waar burgers hulpverlenend personeel bij de Starbucks voor laten gaan ook als er 20 mensen in de rij staan.
Ze doen dit overgens niet omdat een beledeging 5 jaar cel oplevert, maar uit Respect.

USA, waar mensen overal aan je vragen ' how'r you doing'.

Een hoop Europeanen noemen de Amerikanen oppervlakkigen hard.

Ik ben hier na al mijn USA vakanties bij elkaar 7 maanden geweest, en ik vind de mensen vriendelijk en Amerkia een super vakantieland!!

Vanavond vliegen we terug naar Nederand, maar mijn hongerige hart verlangt nu al terug naar het land van stars and stripes....