Van Mexico beach naar Fort Myers - Reisverslag uit Mexico Beach, Verenigde Staten van Aad Hemert - WaarBenJij.nu Van Mexico beach naar Fort Myers - Reisverslag uit Mexico Beach, Verenigde Staten van Aad Hemert - WaarBenJij.nu

Van Mexico beach naar Fort Myers

Door: Adrian

Blijf op de hoogte en volg Aad

27 December 2015 | Verenigde Staten, Mexico Beach

Gewekt worden door geruis van de zee.
Als ik het balcon oploop zie ik de zon een beetje opkomen en er lopen al mensen op het strand. Wat een prachtige stek is dit!
Roan wil nog met me zwemmen maar alles is nog dicht om 08:00uur.
We besluiten na het ontbijt te vertrekken en ons te richten op het zwembad in Fort Myers.
De rit is lang, we rijden een heel
Stuk langs de kust richting Pensecola, dan stuurt de Amerikaanse muts uit de tomtom ons toch richting de highway wat we niet willen. Als we berekenen wat een klein stuk we zijn opgeschoten besluiten we het advies van ons usa mutsje toch op te volgen. Bij de highway aangekomen staan we gelijk in een enorme file. Gaan we het zwembad nog halen? hoor ik een jongetje met ipad en koptelefoon op vragen op de achterbank. We gaan ons best doen zeg ik. De rit langs de kust is echt prachtig, mooie stranden mooie huizen, doe mij een werkvergunning en ik stap hier morgen op mijn bussie! Geen probleem hier als buschauffeur, als je naar hem wijst 2 years Prison!! Als ze dat in Rotterdam-zuid invoeren zijn de wachtijden voor een huis binnen een maand verleden tijd.
We rijden verder enhet weer wat er een beetje dreigend uitzag is verdwenen, blauwe lucht zie ik tussen de wolken door, en als we 2 uur verder zijn is alles strak blauw en het is 29 graden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mexico Beach

Aad

Actief sinds 31 Jan. 2016
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 4393

Voorgaande reizen:

15 December 2016 - 03 Januari 2016

Florida Nashville Memphis New Orleans

Landen bezocht: